indestructible

lekt på rinman hela dagen, var "inhyrda" av kalle. så jag och elin var där och prata om högskola, våran syn på bf och lite allmänt.
världens bästa kalle.
fy satan vad jag saknar gymnasiet.. skulle utan tvekan hoppa på och läsa om gymnasiet bara för att slippa bli vuxen, men så funkar det ju tyvärr inte riktigt. imorgon är det örebro igen och jag hoppas på det bästa men fan
det känns inge bra alls än :/


har skickat in studiebidrag och lån ansökningar nu (med hjälp av mamma) och ska hoppa in i duschen och sen lägga mig i sova igen så jag är pigg till skolan imorgon..
har skola kvart över tio till tolv och det känns ju nice och kort men nej just ja jag bor ju hundra mil bort så måste åka 8 och kommer inte hem förns fyra, röv!!

men imorgon ska jag till rinman igen och prata WOOOOOHO.
ni som går gymnasiet och så jag vill fan inte höra några klagomål................

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0