in her eyes

jag ska lite kort ta och sammanfatta dagen och gårdagen.

igår åkte jag till skolan vid åtta, hade lektion och tog mig hemåt vid 4
när jag kom till stan var det direkt rinman som gällde. informerade eller
jag var där i af (a) var kul att träffa annika, eva och kalle igen..
sen åkte jag mamma lisa och kim hem och glodde handboll.

idag vaknade jag/vi vid nio tog oss till stan för att möta upp lisa kjell och monica
och åka ut till ida och vinton på landet. jag har en ny loooover <3
åkte hem till kim sen åkte han och jag och bowlade. riktigt roligt och jag fick två strike i rad
vilket aldrig hänt förut och sen klarade jag en svår åtta vilket jag heller aldrig gjort :D
mega stolt!!
lisa kom och vaxade mig och lilla lisa.
köpte godis på godisland :D
nu sitter jag och lilla lisa och glor på let´s dance/nördar data (tradera alltså)

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0