2010

ska väl sumera året som gått!

januari började med en härlig baksmälla hemma hos felicia ;)
sen vart det täby cup med basket ungarna.
en härlig tid uppe hos lotta i sthlm :)


februari var det endast thailand som gällde och allt vad det innebar,
jag och felicia hade praktik och levde livet i 6 veckor.

mars det var thailand här med fram till 19:onde, utan tvekan det bästa jag gjort i hela mitt liv!
efter det började slutspurten i skolan...
hängde med elin 24/7 också <3


april  nationella prov i engelska, svenska & matte.. lucky me :/
finbesök från storstan och vi gjorde lill stan osäker.


maj klassresa som slutade i två mans klassresa.. hahahhahah helt sick
sen en ordentlig klassresa där alla som skulle på kom på

juni bal, student och allt vad det innebär!
midsommar firande.




juli sara sara sara & lite pw ;)
dog lite grann av att ett monster hoppade upp ur vattnet...

augusti jobbade på fotbollsmatch och lars winnerbäck
fyllde 19
melissa horn konsert
blev kär & fick världens bästa pojkvän
st:anna med johanna och lisa


september zambia med desire i 3 MÅNADER eller 2 veckor höll vi bara ut, det tuffaste jag någonsin gjort.
jacob föddes den 11 <3


oktober gled runt
var kär och lycklig
samtidigt väldigt rastlös..

november jobb intervjuv och blev timvikarie
spenderade många dagar ute i kvicksund som barnvakt

december körde i diket
fick massa julklappar
förlorade en människa jag alltid försökt trott bättre om
Egypten med kim, mamma och lisa


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: anna

emma min snygging!!

när hade du tänkt att träffa mig då?..:(

saknar dig massa, need your laugh!

<3

2011-01-07 @ 22:14:33
URL: http://bombang.blogg.se/
Postat av: anna

låter som en kanon braa idé älskling!! <3

2011-01-08 @ 00:23:20
URL: http://bombang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0