even stronger

dagen ja ni dagen...
sov 5 timmar i natt kanske, var så nervör så var uppe och kissa typ 5 gånger.
vaknade vid sju och gick hemifrån här halv 8. köpte resekort för massa pengar
tåget var dock inställt så fick åka ersättningsbuss hela vägen men det gjorde
att jag fick sova (a) älskling hade fixat frukost och stöttade mig till fullo <3
väl i örebro köpte jag busskort, där kostar en resa 6 kr ;D rätt niiice jämfört med
hur dyrt det är att åka buss här..

JAG TYP Dooog lite idag
när jag väl kom fram till elin som skulle hjälpa mig så visste vi ändå inte riktigt
vart vi skulle så vi frågade i informationen, dels var hon som jobbade riktigt
dryg och ledde mig åt helt fel håll. gick in och satte mig i en sal där det helt plötsligt började
pratas om valrätt, vilket var helt fel. fick bekräftat att det var fel och smög sen ut, frågade
en ny som verkade ha lite mer koll.. kom till rätt hus och sen frågade jag en ny när jag kom
in vilket återigen ledde mig in i fel rum, där satt dom och hade lektion i personalvetare?
sprang i panik ut och hamnade fel igen..
när jag väl kom dit jag skulle hade det gått mycke tid och jag kände mig bara fel och på
helt fel ställe.
slutade 12 och då vart det akutspring till älskling och på tröstning, var helt klart sugen på
att bara hoppa av och aldrig gå tillbaka men det funkar inte riktigt så heller.

blivit tröstad med fetaost och äntligen fått lite ordning på lite grejs.
längtar till ledighet :/

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0