ain´t it funny

det är bara jag som lyckas packa för att vara borta hela helgen och glömma rena underkläder..
bra emma bra som fan.
imorgon blir det som tur är lite turer ute och handla så får köpa mig några nya (a)
tänk att kl alltid blir så mycket när jag och lotta leker, fast jag gillart! tiden går fort när man har roligt eller hur`? ;)
vi har nyss eller för ett tag sen kollat klart på step up 3 och efter vad jag har hört så hade jag inte jätte höga förväntningar men woooho jag fet gillade den och den var långt över de små förväntningarna jag hade.
jag och lotta ger den vg och mvg för det fina slutet, hihihihihi :D
godnatt och dröm sött!
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0