we are champions

har tagit en liten pause från pluggandet som annars dominerat under de senaste timmarna..
jag sitter och pratar med johannie på chatten, hon är i england för skola i 6 veckor.
tuffa coola och modiga hon <3
och kom och fundera lite på det här, fy fan vad stora vi börja bli. vi är inga småbarn längre,
vi är vuxna och modiga och bra som bara den.
jag pluggar som en tok på högskolan, jag och min kära pojkvän kommer att ha flyttat
ihop senast den 1 april (beroende på vilken lägenhet vi tar) och jag känner mig allmänt
självständig.
johanna är i england och växer troligen i sig själv för varje sekund som går.
felicia jobbar, bor och gör det mesta på helt egen hand. vuxna thaihoe <3
elin är lärarstudent, det räcker för höga vuxenpoäng ;)
andra elin är tvåbarns mamma och mest mogen av oss alla.
skulle kunna forsätta med er andra men poäng är att; SHIT!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

ååh tack för att dud ser mig som mognast känner mig lite stolt att ha fått äran till första platsen =) ( du skulle bara se mig rocka loss toll bumbibjörnarna när jacob är gnällig och adam har tråkigt) ;) moahaha

2011-02-06 @ 21:00:35
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0