they don´t really care about us

så sjuuuuukt jävla irri..
en bok jag måste använda till skolan, som jag lånat på biblioteket
 är nu försenad så måste in med den imorgon
sen vart jag fett lycklig för att jag hittade ett exemplar
av boken på örebro universitets bibliotek.
då ska jag logga in med mitt bibliotekskorts nummer
och lösenordet är tydligen är mitt efternamn (man
måste ja logga in för att få reservera/låna)
nej men sen funkar det tydligen inte om man har å ä eller ö
i sitt efternamn.
heeeeja mitt efternamn då, det här var ju kul som faaaasen.
JA jag har testa o istället för ö ;)
typ den viktigaste boken inför tentan om ett par veckor.
sen stod det skicka mejl om du har å ä eller ö i ditt efternamn
och så ska jag skicka men då har mejlen upphört :S

spyr på skiten.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: linda the best

kuuuul....!

2011-02-10 @ 19:58:51
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: elin

haha söt emma! du får skriva o iställer för ö så fungerar det :p

2011-02-10 @ 20:59:21
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

har du prövat o ist för ö =)

2011-02-10 @ 21:33:28
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0