ordinary pepole

vart lite ändraded planer igår..
borde inte jobbat hel dag igår tror jag, feber och halsont.
så det blev ingen elin utan jag åkte hem till kim och
deckade rätt snabbt i sängen.
han kom hem vid halv 7, sju då låg jag och hackade
tänder i sängen. efter lite varm oboy och ipren
kom jag upp på fötter vi åt mat och satt framför tvn.

vart inge flytt koll, för ingen av oss hade väl någon direkt
ork till det igår.

just nu är kim på jobbet och jag ligger i sängen och tycker
synd om mig själv, känner mig jätte varm?! feber alltså:(
vi ska senare ut till pappa, han är bortrest över helgen
så vi ska ta hand om nisse och kanske mysa lite framför
brasan :) om jag får igång den (a)

ska spela zuma nu peace!



PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0