move it

igår tisdag hann jag inte med någon motinonscykling
men kosten blev; drick youghurt, ett äpple, banan och apelsin
en shake, två leverpastej mackor och blodpudding och avslutade
med ört te.



idag åt jag shake, två äpplen, en banen, stek med massa grönsaker
bar, ört te och ska ta en shake till innan jag ska sova :)
och motionscyklat

vaknade vid tio, motionscyklade, duschade och hann slänga in mig en shake innan
vi åkte till hälleforsnäs, shoppade lite. jag köpte två linnen och strumpor :p
och en snygg vas inne på serholts. vid ett anlände vi hos farmor och åt mumma mat.

åkte hem så jag var hos elin och pojkarna runt tjugo i fyra, skönt att få mysa med dom.
hängde där till närmare sju, drog vidare till johannnie och lekte med henne och felicia.


PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0