in her eyes

idag har varit lite blandad kompot. har varit irri, frustrerat, ledsen, glad, saknig (saknat någon)
flummig och jaa allt möjligt!

börjar väl i den bra änden, det är äntligen bestämt. den första april blir vi sambos i örebro
ca 1 min från min skola. vilket känns underbart
dagens kost har varit, en shake, en bar, två päron, matvete med kyckling och svamp, ört te och en korv med bröd. vilket dock strider mot mina diet regler men tog i af grovt bröd till :)

skulle ta tio tåget idag men missade det med någon minut (bra tjej) blev jagad av smugglarkungen.. gillar inte riktigt att han har en thing för mig :/
gick och hängde med lisa i skolan.
och tog mig sen till örebro vid tolv, bara två timmar senare...
hade dock ingen lektion förns tre men vi skulle disskutera innan.

hemma i stan vid kvart över sju, glida hem till kim (bokstavligt talat)
 umgicks en halvtimme eller något sen tog jag bilen hem.
ätit, färgat lis hår och bara glidit omkring.

PUSSS
          emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0