all i need is you

söndagen hängde jag lite med min syster för att sen åka upp till kyrkan för att kolla
när kim daniel henrik och björn bjöd på fin sång.

fick gåshud fler gånger om <3

måndag spenderade i skolan och återigen slutade det med att jag fick springa till
bussen för att ens komma iväg till skolan. fattar faktiskt inte hur jag lyckas, tror
jag överskattat min gångfart rätt enormt.. skolan känns fortfarande inge bra.
jäkla örebroare men lektionerna känns bara bättre och bättre :)

idag tisdag plockade elin upp mig vid ett för att dra en lunch på stan och en hel
del snack. vi vet verkligen hur man får tiden att gå, men har man mycket att
säga så har man :D eå gör mig riktigt glad, känner mig avslappnad och aldrig
rädd för att ta upp något. det känner riktigt liksom! och elin kom ihåg vad jag
försöker säga, vill bara att du ska vara glad och lycklig <3



PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0