waka waka

hej hopp!
ledig från föreläsning idag men försökt plugga här hemma idag men blandat resultat (a)
vart väldigt mycket sömn och njutit av slappet för att sen åka in och köra hårt på
gymmet en timme :) när jag väl kommer ner till gymmet upptäcker jag att jag glömt
träningskort hemma då får man betala tio kronor men jag hade ju glömt hela plånboken
men jag fick träna endå bara för att jag är så söööt :D hihihi
ätit köttbullar och fått ont i magen till dagens criminal minds avsnitt.

dessförinnan var det handbolls vm som stod på schemat och det vart riktigt
nervigt på slutet men sverige gjorde helt klart för mycket missar öven om linnéa var outstanding!!



bara för att jag vart så duktig så vart det belöning med ben&jerrys idag hihihi

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0