try

snubben från kundtjänst ringde faktiskt upp idag, så nu är det klart!
hade föreläsning i fyra timmar idag också och jag har sån sjuk ångest
när jag går dit för jag vet vad som väntar... hetskriveri och känslan
av att inte räcka till och hänga med.
Jag och karin har i dag i af bestämt vem vi ska skriva en personlighetspsykologi
uppsats om, anders bagge ;) den ni!!

annars har jag glott gossip girl, desperate housewives och spelat tetris
i flera timmar och ändå flyger den tiden förbi. fattar inte varför det
är så kämpigt och tar emot så mycket när jag ska sätta mig och plugga
inte ens tio minuters intervaller går. Ge mig motivatin och en spark i röven.
tycker typ att jag varit så duktig som överlevt föreläsning så tar det inte
så hårt när jag inte läser.

känner mig skum. sugen inte sugen. glad inte glad. hungrig inte hungrig. trött inte trött.
tuff inte tuff. duktig inte duktig.



hur som helst, glad nyheter av syster idag :) längtar till 15 december :D hihihi

ska gå ut och ta ut tvätten snart och mitt mål är att läsa tre sidor innan dess så
måste göra det nu (a)

PUSSS
         emmalicious


ps kim är söt när han sover ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0