this is real

önskar att jag hade bättre bilder på alla mina fina saker men har av någon anledning inte orkat ta kort på de :p
men kan ändå berätta en del av allt fint/typ allt jag kommer ihåg och hittills fått (släkt kvar) :)
3 pannband, presentkort på utomlandsresa, biljetter till melodifestivalen i globen + resturangmiddag i sthlm, världens bästa (&dyraste) hårolja, ricinolja, två olika body butter från the body shop, dushkräm från samma ställe, vin, 4 martiniglas, 2 ölglas, 2 brandvarnare, eltandborste, pengar, biocheck, presentkort på kicks, rosa teddyfilt, underbar stor ljuslyckta, toffefe, massa lotter, skor, armband till förmån för barncanserfonden, halsduk, örhängen i silver, eget komponerat te i fin teburk, två fyndiga småböcker (sämsta ursäketerna&roligheter), Glee box, håkan hellström film, ben&jerrys haha, armband, fotoalbum :)

tror faktiskt jag fått med allt, mega lycklig tjej :D

som sagt 23 firades hos baung/pettersson/nilsson med familj/respektive och 24 firades med wikströmare och willy ;) 25 firades med wikström(gustav&vickan hade nu anlänt)/mollén/carlsson och idag var jag, mamma,kim, vickan och gustav nere på mellandagsrean och tur att jag fick lite pengar för köpte två parfymer, christina aguileras royal desire och beyonce heat rush och sen även min favvo bh i tredje och sista färgen den finns i :D stora tuttar+ rea = helt okej bra ändå :D

ska sluta fly från livet och börja plugga nu istället efter att jag lagt upp en bildbomb (nästa inlägg)

PUSSS 
         emmalicious

ps glöm inte läsa alla julklappar jag fått, jag vet att ni vill ;) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0