snart är det jag som är kung

godkväll!
jaha packa för flera veckor hemma i etuna eller i något annat hörn av världen?
hur ska jag lyckas... hur ska jag veta vilka av alla mina kläder jag kommer vara sugen
att ha på mig :/
hur som slagit in sista julklapparna som fanns här hemma och sen kollat tv, betalat räkningar,
sorterat viktiga pappren = gjort allt förutom packat och pluggat.

gymmet börjar kännas som någon sorts hem, gillar att hänga där, längtar dit och njuter av varje sekund där.
påväg hem från gymmet idag började jag dock må sjukt illa, kom på att jag inte ätit annat än mackor tidigare på dagen... inte bra emma :(



en kopp te sen sova.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0