känn en doft av kärleken

SÅÅ GALET LYCKLIG!!
gått ner 10 kg (än så länge) och 93% rätt på tentan.

borde skriva blablabla om vad jag gjort senaste veckan men det framgår väl kanske ganska tydligt här över?! ;)
förutom träning och pluggning, har vi varit hemma i eskilstuna på julbord med svärmor släkten och varit husvakt åt pappa&lotta + alla underbara djur. det bäst var att kissen sture sov vid mitt huvud, mysigt värre :)
annars så är nästan alla julklappar klara förutom några som blivit ändrade planer med eller hur man ska uttrycka det, fråga inte för jag kommer säga (a)

hann träffa dessiluttan när jag var hemma också så saknar er andra fortfarande.
pengar tillbaka för försenat sj tåg.
skickat julkort till världens bästa släkt.
gjort några riktigt bra kap.

jag är nog inte så dålig och dum som jag tror inte :D mamma, pappa ni gjorde mig nog bra trots allt!



PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig min vän! Hoppas vi kan ses snart för lite pulka varm Oboy och kanske grillad korv också ! Skulle vara mysigt :) kram på dig!

2011-12-20 @ 13:14:58
Postat av: Mamma till Adam tacos och lillasyster!

Glömde skriva mitt namn :)

2011-12-20 @ 13:16:02
URL: http://familylife.bloggplatsen.se
Postat av: Kim

Du är så väldigt duktig och ambitiös min kära! Jag är stolt över dig<3

2011-12-20 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0