happy new

nyårsafton och jag sitter i soffan och pluggar, hejja mig ;)
nyårskvällen kommer att senderas med en dundrande middag med älskling, svärmor, syster, amelie, daniel och elin. hoppas på att mamma och pappa kommer förbi i omgångar så att jag får en kram till i år.

det är väl nu man ska summera året som gott...
började året med värme&egypten.
blev beteendevetarstudent inriktning psykologi och klarat mig bra so far.
blev örebroare och sambo.
nykter, full, brun, blek, glad, ledsen, arg, uppgiven, lycklig, sårad, kär, besviken, överraskad.
vänskap växte sig starkare och annan vänskap var inte vad jag trodde att den var.
fyllt tjugo år och blivit system myndig.
haft överraskningsfest för mamma som fyllde 50 år.
fått känna på vad riktigt djup och långvarig saknad är.. elin befinner sig långt bort i australien/nya zeeland.
blivit x kg tyngre och sen 10 kg lättare.
blivit träningsberoende (gymmare och simmare).
timvikarie på dagis & nanny kombinerat med studierna.
bråk och stalkers men jag är tuffare än ni tror.
återuppväckta minnen som återigen gömts undan för tillfället.
farmor lever fortfarande vilket hon tycker är ett stående skämt & hon verkar ha bestämt sig för att leva i minst ett år till i af, heja farmor <3
hope, min hope har fått paket nere i zambia och hon håller mamma sin uppdaterad, en vacker dag är du hos mig igen.
jul i år igen och en bra skörd paket&framför allt många paket ;) underbara släktingar.
överlag är jag nöjd (det ända som saknas är värmen och vännerna i thailand) och
hur som helst har vi som betyder något för varandra fortfarande varandra och det är värt allt!



Ni vet vilka ni är och jag vet vilka ni är och ni är enormt älskade.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0