get used

tio dagar sen sist..
tränat, varit hemma hos familjerna, pluggat som en idiot och gjorde tenta igår.
hemma var vi runt hos pappa, mamma, mormor, moster åsa&kusin david, svärmor, svärfar, kims moster och morbror, och sen alla syskon :)
bowling, kyrkan, shopping :D

varit och kollat u18 laget i dag få stryk med 4 poäng men åh herremamma vilken känsla basketen fortfarande ger mig, imorgon ska syster och hennes divsion 2 lag spela så igen :)
hon spenderar helgen här med mig, vi har bakat pepparkakor, ätit gott och glor för tillfället på honey 2 riktigt bra faktiskt :D
elin väckte oss typ imorse, denna underbara vän, saknar henne så det är helt sjukt :(

nu ska jag fokusera på filmen, trots att jag är bra så är jag inte så bra på att ha splittrad fokus ;)

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0