daydreamer

uppe med tuppen för att ta mig iväg till föreläsning 8.15 kändes inte bra någonstan, det var tidigt, kallt, mörkt och föresläningen igår hade satt sina spår big time!
fick efter förläsningen vid tolv skjuts ner med karin så det var träning idag med för mig :D
kändes riktigt bra idag och är stolt över att jag fortfarande inte sovit middag (a)
tog bussen ut till brickebacken för att hämta mobilen jag beställt men som jag ångrat mig med
och efter mycket om och men ringde jag kundtjänst och fick till svar att dom hade inte tid så
dom ringer kanske imorgon :s HAAAAAAAAAATAR KUNDTJÄNSTER.

gör allt annat förutom att läsa men ska köra nu i cirkus 20 minuter innan handbollen på tv börjar
sen får jag plugga lite efter för sen är det visst bra på tv igen ;) haha

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0