crazy for you

heeeelt galen dag, hade föreläsning i fyra timmar och läraren gick igenom 120-130 pp bilder (vanligtvis brukar lärare ta cirka 10 pp i timmen och då lägga ut det på internet också) och jag skrev tills pennan glödde och har fortfarande värk i armen... kul att jag har tre stycken till sådan 4 timmars lektioner denna vecka bara :/
efter denna helvetes första föreläsning i denna kurs, personlighetspsykologi, så åkte jag till gymmet och gjorde av med all den energi som fanns kvar.
fixade två julklappar till syster och födelsedagspresent till amelie sen äntligen hem för att hinna läsa lite av de 12 kapitel jag ska läsa denna vecka, jag undrar ju på riktigt hur fasen läraren tänker :S

nu chillar vi med lite mörk choklad och criminal minds och i nästa pause ska jag nog göra lite te för mina fossar fryser :/

 pappa <3

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: amelie

Åh, nyfiken på presenten! :) <3

2011-12-06 @ 06:33:44
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0