someone´s watching over me

jag spyr på skooooooooooolan
jag spyr på omtentor..............
imorgon kväll är det över men
då är det bara börja läsa på psykologin inför hösten.
verkligen ska det här ha kallats sommarlov?
alla ni som frågar om jag jobbat något i sommar osv
ni kanske kan läsa alla böcker och göra tentan åt
mig för jag har jobbat med det som någon gång
i framtiden ska ge mig ett jobb, en grund att alltid
kunna luta sig tillbaka på.

nu tänker jag dränka mig i tekoppen, hoppas på att
bli mirakelfrisk, ytinlärning och skjuta undan att du skulle
ringt ikväll.

och JAA JAG ÄR AGGROOOOOO

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: K

Fast om du klarat tentorna från början hade du ju kunnat jobba istället.

2011-08-28 @ 22:25:12
Postat av: linda

Jag ger dig kraft min älskade vän<3

2011-08-29 @ 22:35:33
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0