life on mars

för alla er suckers så tänker jag bara berätta att jag fick VG (och för er som inte förstår er på sånt så är vg högsta betyg i unversitetsvärlden) på tentan :D
haha ibland önskar jag bara att jag kunde få kissa i ditt ansikte!


hade första lektionen i psykologi idag och wooho, var ganska svårt men roligt som bara den.
träffat bh idag, min husaröstalker ;) nej han är en god vän från fjollträsk och reser runt i landet
nu och när han var här idag så passade vi på att träffas, för det var länge sen sist må jag lova...
eå åkte idag, hon lämnade landet för australien i 5 månader, vet fortfarande inte om det känns
okej för mig. för henne for shore men för mig not so much.
hur som så saknar jag dig redan min kära vän <3



nu ska jag glo desperate housewives tills jag inte orkar mer, hihi.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0