you raise me up

rymde igår till felicia ett tag (utan ungar)
idag fick e följa med ut på äventyr eftersom han har studiedag.
vi var en sväng till tuna och köpte pokemon kort ;)
tog med e till saris gav henne hennes 20års present
och hängde där och snackade en timme kanske (+ tyckte synd om henne den klantskallen.. )
sen drog jag och e till nyfors för att träffa
elin adam jacob nick och elins vän med barn.
ungarna sprang runt och jag fick vara nära min kära vän ett tag

handlade påväg hem och kom hem vid fem, har nu ätit köttbullar med pasta
fast jag åt såklart morötter till i stället (a)
kommer inte ens ihåg när jag åt en riktig macka sist eller pasta/ris/potatis/liknande
men idag kände jag mig riktigt riktigt sugen och trodde jag skulle
falla dit men jag klarade det!! stolt tjej :D

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0