regnbågens barn

just nu sitter jag ute i kvicksund och är barnvakt åt killarna, än så länge är det bara m och e hemma o kommer sen :) vi har gjort hemagjord pizza och spelat lite pingis ute, jag var kung :D
Lisa är med mig också så blir två flugor i en smäll :) blir att vara här hela helgen!
ska prata med min karl sen och se när vi ska fara hem på söndag. Han är just nu läger med torshälla konfirmander.

hade tenta i morse och ja vi kan väl säga att det är bra att det finns chans till en ny omtenta i höst för detta prov var svårare än första provet...
hann med 11 tåget hem till eskilstuna så fick åka tåg med kim, hem till mamma, sova och åt lite lunch :)
fast dagens glädje var ändå att få träffa min hassebebis <3

hade fått mitt medmera kort-vuxenpoäng ;)
nu ska det bakas här, mumma :D
och lite senare ska jag faktiskt lägga mig i ett riktigt varmt bad och läsa bok!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0