never alone, always alone

yoyoyo
var länge sen jag var här men det har varit sjukt mycket
sitter i af nu i våran lägenhet och kollar på she´s the man.
har diskat allt och ska snart damsuga lite :)
kim är iväg och sjunger så jag är alone.

igår var det flytt för hela slanten
fick hjälp av elin, pontus, kjell, monica,ann, pappa och mamma
tack som bara den! hamnade sen på ikea för lunch och köp av
säng och lite annat smått och gott.
hunnit brutit ihop två gånger redan, saknar min hassebebis och lis
fast jag är ju inte så långt bort men ändå :/

tänkte snart lägga upp bilder här på lägenheten även om vi fortfarande
håller på och fixar :)

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0