lycklig hela långa veckan ut

har varit full rulle nu, vi kom inte hem förens vid tio på kvällen i söndags
vaknade på mådag och gick iväg till skola för ett par timmars föreläsning
innan lisa och lisa kom :)

på måndagen hann vi med en härlig middag och fika och lite allmänt häng
på tisdagen körde vi några timmar ute i solen med varsin bra bok i handen
och lekte lite, drog vid tre in till staden efter en snabb lunch.

min lisa shoppade nog mest men jag hittade också en del, var bara inne någon
eller ett par timmar innan vi åkte hem och satte igång med tacos :D
vart tvhäng (house) färgning av hår och lite kortspel innan vi somnade en efter en ;)

jag kom upp i tid idag och kom iväg till skolan, nu är lisa och lisa iväg och kim är
på jobbmöte och jag sitter här ensam och tetris funkar inte :/ saknar redan lisorna..




PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0