ja må han leva, min pappi :D

kim åkte iväg med nio tåget och lisa försvann någon gång under tiden jag sov.
vid kvart i elva satt jag ute i solen på balkongen med frukost och harry potter boken.
har ont i ryggen, massage syster?!
hann med att sola i ett par timmar innan det självklara regnet kom..
det är faktiskt valborg och vad vore valborg utan regn ;p

men idag är det inte bara valborg för idag fyller min pappi år :D
ska till han vid fem och fira honom och farmor som fyllde 14 april!

sitter och väntar på att gustav gustav och vickan ska komma hem till etuuuna
och idag ska jag sååååå köra för igår var dom ute på röj då blir det inge bilkörande inte ;)





PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0