welcome to hell-ZAMBIA

hej hej sverige och kompisar!

vet inte om livet kan suga sa mycket mer an vad det gor just nu....
Ingen var pa flygplatsen for att hamta oss, dom visste inte ens att vi skulle komma :s
vi fick inget rum, bodde hos en larare och kampade emot att bara ge upp, grina och ta flyget hem.
Vi tog en taxi med en random mitt ut i ingenstans, egentligen har vi nog lite dodslangtan.. vi kunde ha blivit kindappade eller vad som helst. sa tack gud for att vi lever.

igar den 7 september fick vi vart rum i af.. massa kryp, inga eluttag, dalig standard men det kan vi leva med, det var vi beredda pa.. det som inte kanns okej alls ar hur vi blir bemotta.. Det e sa sjukt synd egentligen att barnen blir lidande for att dom vuxna inte kan ta vara pa den hjalp dom val far.
att komma till ett frammande land utan att egentligen veta nagonting och bli lamnade at att klara sig sjalva ar inget jag rekomenderar och kanslan av att vara i vagen och oinbjuden gor att vi vill hem..

ni sager att vi ska kampa och inte ge upp och tro mig vi kampar och ger inte upp hade vi gjort det hade vi redan varit pa flyget pa vag hem..
varan plan ar att ge allt i ett par veckor och sen aka hem istallet for att vara har lange, ma daligt och inte kunna ge av oss sjalva.

nudlar var maten vi gjorde i gar, det forsta vi at pa 2 dygn. hejda tjockmagen :) hahah

8 september
idag var vi uppe med tuppen, var ute och sprang och fysade lite.. aker anda till zambia och vi tranar :s hahah jag e impad av mig sjalv. till frukost fick vi en riskaka och vi skulle duscha men nej det funkar inte i detta land, vi hade en balja i badkaret, doppade haret och fick tvatta och skolja ut med hjalp av en flaska vi oste vatten i. kroppen tjaa det far bli raggardusch tills vidare :p

era sms betyder allt! tack som fan, sara kim felicia och sandra lever pa era brev och syster dina filmer far mig att le lite mitt i all skit.

det har gatt upp for mig att jag inte kan stanna har och radda hela varlden men jag akte hit, gav det en chans och forsokte och det ar mer en vad manga andra gor.. det finns fler satt att radda varlden och troligtvis nagot som passar mig battre.

ta hand om er och tank pa oss!

PUSSS
emmalicious


Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen gravid BF+9

kan inte ens tänka mig hur ni mår. jag tycker de låter bra att ge allt några veckor o sen komma hem, inte vad som var tänkt från början men de var inte heller tänkt att det skulle bli som de blev när ni kom dit! tänker på er varje dag! ta hand om varandra, jag vill bara krama om er och säga att allt ska bli bra men det kan jag inte =( så istället får ni krama varandra och klappa på varandras magar så ger ja er lite styrka!

2010-09-08 @ 15:46:49
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0