in the name of love

fortfarande vaken.. 19 timmar nu, inte dåligt fast börjar bli hungrig. Ett tecken på att jag börjar komma tillbaka till livet utanför zambia ;)
saris var hos mig ikväll, vi har ångest, panik och är helt fucking vettskrämda. vad ska vi göra med våra liv?!
har även varit och hämta upp bror och victoria, det är skönt att ha dig hemma tuffing <3

ska nog dra iväg ett meddelande till linda innan jag somnar, för det finns inte en chans att jag kommer upp tidigt imorgon (a) en prinsessa behöver sin skönhetssömn vet ni!
på tal om prinsessa, tack min kära prins för att jag får vara din prinsessa. vill inget hellre, jag älskar dig <3

godnatt och dröm om mig ;D
PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag älskar dig!<3

2010-09-23 @ 08:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0