life on mars

Tror ni att en människa kan på sitt eget sett påverka många andra människors liv, till det bättre eller sämre?
kanske rent av göra skillnad.
Jag tror på det, jag tror att genom handlingar, bemötande och kärlek kan man göra skillnad. Jag tror att jag gjort skillnad i viss fall till det bättre men även till det sämre.
Jag är inte redo att skriva om zambia eller mitt liv, ibland är jag inte ens redo att leva men ibland måste man för andras skull vilket i slutändan kommer att bli för ens egen skull.

Ibland har jag svårt att ta tag i saker, fatta beslut coh sätta fart på livet. Det handlar aldrig om att jag inte vill, det handlar om att jag inte vågar. Jag kanske behöver lite pushning men någon gång är det du som behöver en push i rätt riktning och då kommer jag vara där.

att hjälpa andra kanske eller kanske inte hjälper dig själv..  ibland är det en början till något större.
Mina motgångar och kanske framgångar har gjort mig till den jag är på gott och ont men för att kunna ha allt inom mig, för att kunna bära runt på det behövs mod och kraft. krafter som jag kanske inte har eller kanske är jag bara rädd för att känna mig naken utan mina bördor?



jag vet att ni har saknat mig och mina filosofiska inlägg ;)

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: j

vi alla är väl små lärjungar!

och förändra varandra och även dom dåliga valen gör oss starkare!



god bless you .

2010-09-20 @ 08:00:49
Postat av: frida

jag saknar hela dej! <3

2010-09-20 @ 10:29:55
URL: http://stinafridaa.blogg.se/
Postat av: linda

OM vi har ;) <3

2010-09-20 @ 15:32:36
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: Kim

Du är en underbar person min älskling och du påverkar mig på ett väldigt positivt sätt, du får mig att skratta och le, du gör mig lycklig och jag älskar att vi älskar varandra!



<3

2010-09-21 @ 00:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0