the climb

sitter och funderar över en scen i hannah montana filmen faktiskt. När hannah och killen sitter på resturangen och han försöker säga något och hon säger "please jump"

Livet är inte alltid lätt, det är särskilt svårt att släppa in nya människor i sitt liv. Men jag vågade och du vågade och titta så bra det blev. Du kan inte vinna om du inte sattsar och jag är glad och så sjukt rörd över samtalet i lördags. Jag älskar hela dig för den du är och allt det som finns inom dig är en del av dig!

Vi ställs inför många val i livet, många som är svårare än andra. Det viktiga då är att lita på sig själv, lita på den styrkan man besitter och våga. Det enklast är inte alltid det bästa. I motgångar och medgångar ska man vara försiktig så man inte förlorar sig själv, för en själv är det bästa man har.



Livet är en klättring, men utsikten är fin!


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag älskar dig och jag älskar det vi har tillsammans, det vi är tillsammans!



Du är klok och är underbar och med glädje ger jag dig min kärlek och mitt förtroende!<3

2010-09-27 @ 13:09:25
Postat av: Anonym

Mark Levengood: "Gud, var med mig när jag vågar språnget - och ta emot mig när jag faller, amen."

2010-10-05 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0