sweet dreams

körde älskling till jobbet kl 8 sen hem och glo oth, kalasnice!
linda kom förbi vid 11, vi drack te och snackade. tack för att du finns <3

förutom att spendera dagen med oth har jag försökt leta lite jobb, hittade ett jag verkligen vill ha men sista ansökningsdatumet är imorgon och jag har inget cv... men sara kommer hit rätt snart så jag hoppas hon har något jag kan jobba på (a)



det är så stort så det skrämmer mig, men samtidigt kan jag inte låta bli att förlora mig i det.
Jag älskar dig!

PUSSS
        emmalicious


Kommentarer
Postat av: anna olsson

jag har också nästan sett på oth hela dagen :)

men jag har dem två första avsnitten på säsong åtta hemma :)<3

jag saknar dig emma

<3

2010-09-22 @ 18:54:47
Postat av: linda

puss och kram skumbanan <3

2010-09-22 @ 21:58:13
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: Kim

Du är väldigt klok mitt hjärta och vår relation har verkligen alla förutsättningar!



Och jag kan hålla med om att det känns skrämmande, det är så väldigt stort det här, omöjligt att riktigt greppa, men låt oss förlora oss i det tillsammans för kärleken bär allt!



Jag älskar dig<3

2010-09-23 @ 11:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0