saknar ingenting bara vi är vänner

Vissa människor drömmer om att få kasta skit eller slå tillbaka mot de som en gång tryckt ner än
men jag är nöjd med att bara visa att jag är bättre och mognare än så!


Fast självklart finns det en och annan jag skulle vilja klippa bollarna av fast då främst för att hindra dom från att göra samma sak mot andra som dom en gång gjort mot mig och inte för att ge igen eller sjunka till deras nivå.


ser fram emot imorgon, jag ska få leka med min E <3 kärlek, bus och tårta!
var på tok för länge sen och jag saknar dig. men jag vet och du vet att även om det tar tid mellan att vi ses så vet vi ändå alltid vart vi har varandra. tack för att du låter mig vara nära sis!





PUSSS 
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Eleonore

♥ i miss u.

Ses imorgon!

2010-09-29 @ 00:20:15
URL: http://jennysofieeleonore.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0