my savior, my god

kan inte låta bli att känna mig inspirerad och motiverad efter min promenad med sandra!


gårdagen innehöll så himla mycket bra, först så träffade jag upp dess och gick på bio (i rymden finns inga känslor) helt sickness rolig och bra. det var vi två och två till i hela bion kände faktiskt lite fånigt :p
efter bion mötte vi upp kim, simon, linda och örjan. åh som jag saknat min kära öb! hur som helst stannade vi till på donken innan det var dags för bowling :D
jag kan helt ärligt och stolt säga att bowling inte är min grej.. jag kom inte sist men örjan och jag vi var lite lägre klass än dom andra (a) mitt klot hade en tendens att studdsa?! jag sköt tydligen på fel sätt.
nej usch på det där basket är mer min grej ;)

sen stannade jag och älskling och handlade mat och jag fick mig en underbar överraskning, sprang på karin min karin <3 det vart sallad och sånt mys bara för att jag gillart så mycket, fetaost i mitt hjärta ;)
var uppe hos amelie och mattias en sväng och körde lite sällskapsspel, det är så kul. helt klart underskattat hos många..



PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0