let me sign

sitter och spelar zuma´s revenge samtidigt som jag kollar idol, har lyckats smita ifrån middagen lite ;)

tänk om jag hade varit där, tänk om idol hade varit mitt öde. Jag vet att jag kan sjunga och jag njuter av det också och det räcker för mig för nu i af ;)

träffade elin idag och fick leka modell (a) jag är rätt facinerad över att det här med ett kort, att fånga en känsla i ett ögonblick. det är som att vara harry potter och kunna frysa tiden ;) Elin har den gåvan och självklart ställer jag upp på lite modell jobb ;) kul att leka lite i den rollen också <3



resten av kvällen spenderas i lugn och kan inte låta bli att kolla på bilderna om och om igen och känna mig rätt snygg faktiskt (a)  tack för att du blåser lite extra liv i min självkänsla elin!


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0