keep on walking

igår var jag och kim ute i skogen och plockade svamp..
och för att vidarbefodra vad sara sa så skulle jag nog aldrig göra en del saker jag gör med kim med någon annan (och nu pratar jag inte om sexuella saker...) älskling du får mig att slappna av och ge av hela mig och ibland även göra saker "outside the box"  och jag gillart!



har spenderat hela dagen med k och fy vad mysigt det var. kan inte få nog av dig!
saris kom förbi mig och vi gick ut på en riktig långpromenad, så befriande och motiverande att unmgås med min bästis. hihi :) vart så taggad att jag sökte jobb så fort jag kom hem, nu är det bara hålla tummarna ;D


PUSSS
          emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

de märks att du mår bra med honom eller av honom hur man nu ska uttrycka dig. har hört dig prata om kärlek, lycka och olycka och gud vet vad i 3 år nu så det var verkligen på tiden att man fick se sann kärlek och lycka hos dig!! =) I LIKE IT ;)

2010-09-28 @ 23:07:33
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Kim

Du gör mig så lycklig älskling och jag blir så glad av att läsa dina blogginlägg ska du veta<3

2010-09-29 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0