i need a hero

vet ni vad?! jag är bara 19 och jag behöver inte ha planerat och bestämt hela mitt liv. jag behöver inte veta vad jag vill göra i framtiden.
Jag vet att nu har jag sökt jobb som jag vill ha, jag har underbara vänner, underbar familj och en underbar pojkvän.
men jag känner mig lite halvmisslyckad, är trött på att inte göra någonting om dagarna.. visst jag tränar,sover, äter och träffar nära och kära. men jag vill göra mer, gaaah ge mig ett jobb bara.

Visst jag vet att inte jobb bara poff kommer men jag har sökt och jag tycker att det är på tiden att jag får ett av dom!

sitter och myser med syster och mamsi nu, det är house på tv :D hihi tjingeling

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: amelie

Du borde göra mig sällskap som också gör INGENTING allt för ofta :D haha. Att vara timvikarie är inte alltid så skoj..

2010-09-29 @ 15:05:08
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0