från och med nu

Det goda du gör idag glömmer folk imorgon;
gör det ändå.
Om du är snäll kanske folk anklagar dig för att ha själviska, dola motiv;
var snäll ändå.
Om du är framgångsrik kommer du att få några falska vänner och några verkliga fiender;
var framgångsrik ändå.
Om du är ärlig och uppriktig kanske folk lurar dig;
var uppriktig ändå.
Vad du tillbringar år med att bygga kan någon kanske förstöra över en dag;
bygg ändå.
Om du finner kärlek och sinnesfrid kan andra bli avundsjuka;
var lycklig ändå.
Ge världen det bästa du har, det är kanske aldrig tillräckligt;
ge ändå världen det bästa du har.

Du förstår, när det kommer till den slutliga räkenskapen så är det mellan dig och gud.
Det var ändå aldrig mellan dig och de andra.




PUSSS
         emmalicious


Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen gravid v 40+2

ja lyckades inte föda innan ni åker men ja lovar att ha det gjort tills ni kommer hem! =)

2010-09-04 @ 11:04:10
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2010-09-04 @ 18:14:42
URL: http://lisaaawikstrom.blogg.se/
Postat av: Kim

Älskling min, jag blir så rörd av dina senaste inlägg som jag inte hunnit läsa tidigare<3



Jag saknar dig så redan nu, men vet att vi snart är nära varann igen<3



Du är en underbar person och jag älskar dig så för den du är!

2010-09-05 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0