everybody is someone

det känns som att luften precis gick ur mig.. jag blir så sjukt irriterad och frustrerad.

Jag vill inte sjunka till din nivå.
jag tänker inte bete mig som du.
jag försöker vara mognare.
jag tänker inte skriva hatinlägg.
jag måste erkänna att jag faktiskt tycker synd om dig.
jag tycker bara att du borde tänka till.
jag skulle skämas om jag var du.
jag tycker att du kan köra upp din smörstil någonstans.
jag förstår hur du känner, I´ve been there & done that.
jag är stolt över mig själv& det är mer än vad du kan säga om dig själv.


Att du försöker finna din väg tillbaka till lyckan är helt okej, det unnar jag till och med dig men gör det inte på min bekostnad. det får dig bara att framstå som en ännu värre människa än vad du själv redan målat ut dig som.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0