broken strings

igår röstade jag, vuxenpoäng till mig ;)  efter det fick jag åka till elin, det var länge sen. Färgade hennes hår och sen fick jag leka modell framför henne och hennes nya kamera :) 
hamnade sen hos älskling, vi lagade mat, kollade oc och grinade en skvätt...
vem ska krama lisa när hon behöver mig, vem ska fnissa med saris och vem ska busa med sandra, johanna och felicia.

Lisa Gustav Mamma Pappa Sara Kim Johanna Sandra Jennifer Karin Jenny Felicia Linda Ville Örjan Tessan Elin Elin Frida Anna Becky<3
Tack för att du givit mig något som ingen annan kunnat ge - dig själv!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar dej emma, kommer tänka på dej sötnos. ha det bra i gambia, zambia eller vart du nu ska! :( <3

2010-09-03 @ 21:52:06
URL: http://stinafridaa.blogg.se/
Postat av: linda

det kommer göra ont när jag inser att du inte är 5minuter bort, eller att jag bara kan slå en pling och gråta en skvätt över livet som ibland halkar på sne.. tack för att du finns för att stötta upp mig när det är halt. Hjärtat, snälla gå verkligen inte vilse i Zambia nu, för om du gör det, skicka en brevduva så kommer jag och letar upp dig <3

2010-09-04 @ 14:27:06
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: tess the best ;)

pusssss, jag älskar dig!

2010-09-05 @ 23:01:07
Postat av: annaaa

jag ääääälskar dej emma!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-23 @ 18:30:19
URL: http://kinderaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0