angels are crying

eller jag gråter..
först och främst tack för alla kommentarer, ni vet vilka ni är och jag älskar er och förlåt att jag inte svarat.

Väskorna är packade, vännerna är kramade och avskedstårar har sprutat, resfebern går upp och ner och jag mår lite sådär. Funderade helt seriöst på att rymma idag, jag ville verkligen inte åka, ville inte lämna alla er här hemma men jag vet att det här är något jag måste göra. Jag måste få göra det för att få växa i mig själv och för att få göra skillnad och påverka ute i den stor världen.

Sen vill jag säga att jag kommer ha mitt comviq nummer med mig men jag kommer inte kunna svarar så mycket (dyrt) men ska köpa ett zambiskt nummer också, så när jag väl svarar kommer det att bli därifrån. Även fast jag inte svarar så kommer jag bli glad för alla sms jag får och det värmer så sjukt mycket. Kommer inte glömma er.

Ta hand om varandra nu, för min skull främst så jag slipper oroa mig så mycket där nerifrån.

hejdå sverige och hej hej zambia!!
landar 06.20 på¨morgonen den 6 september tills dess är jag okontaktbar.
kärlek.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Saris

Saknar dig ju sjukt mycket redan!

2010-09-05 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0