work it out

ska snart åka härifrån, A ringde precis och fler jobbtider till mig :D woooho! känner att jag behöver det.

funderar på att ta mig en praktikplats också men vet inte om det känns värt det.. får 134 om dagen och det är nästan vad man borde få i timmen annars. får se hur mycket dagistider det blir också annars får jag väl överväga.

drömde en fin dröm inatt, en dröm som kommer bli sann och en dröm jag inte tänker släppa taget om. Jag tänker inte stanna vid att det är en dröm utan det ska bli min verklighet. jag tror på mig själv!

känner att vi ska träffas och spela lite kort snart igen? eller? för amelie jag har en plan :D



alla har vi varit små, alla kommer behöva växa upp men det betyder inte att vi måste släppa taget om allt det som varit utan bara möblera om, släppa något och släppa in något men aldrig glömma vem man är!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0