tryggare kan ingen vara

jag saknar dig så jag kan inte hindra tårarna från att komma.
jag ser hur du fattas
jag känner hur du fattas i mitt liv
jag vet att du finns inom mig
jag önskar att du var här
jag vill ha dig här&se dig le en sista gång
jag behöver veta varför
jag orkar inte förstå att du är borta



Att förlora någon/något är en känsla som inte går att förklara om man inte själv upplevt den.
det kan vara en vän, en släkting, en leksak, ett husdjur eller en bit av en själv.
Jag har förlorat dig, jag har förlorat morfar, en sak, rocky och en bit av mig själv och ibland blir det för mycket
för mig att klara av. Ibland vill jag bara lägga mig ner och skrik, slå och grina i panik..
ibland vill jag leva livet fullt, leva för er också.
ibland glömmer jag att ni är borta och lever i någon sorts dröm som jag är rädd att vakna upp ifrån.



jag vill se dig komma emot mig igen, jag vill se dig le, jag vill dela en kram med dig om så bara för en gång men jag vill ha en sista gång, jag vill säga hejdå på riktigt och först då kanske jag förstår att du inte kommer tillbaka.
Livet är orättvist, det var orättvist mot dig och mig. Jag önskar jag hade kunnat rädda dig.
Nu får jag fokusera på att rädda dom som jag inte redan förlorat.
jag skulle behöva ett tecken, ett tecken på att jag når ut till någon att jag kanske räddar någon lite grann?! jag behöver lite styrka för att orka. Du kanske ser mig, du kanske hör mig och i så fall snälla hjälp mig.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0