only hope

tror ni på magi?
tror ni att drömmar kan gå i uppfyllelse?

magi för mig kan få vara att ha dig nära, att få se någon jag saknar eller att få skratta med mina vänner. Magi för harry potter är något helt annat och magi för dig, kan vara allt ifrån ditt hjärtas största längtan till att du ska kunna släcka taklampan utan att behöva resa dig ur sängen..

samma sak är det med drömmar, det finns mardrömmar och bra drömmar. Man kanske behöver lite av båda?! ser man livet från de mörka sidorna ibland så tror jag att man uppskattar dom ljusa mer. Desto mer jag ser av livet desto mer värdesätter jag det jag faktiskt har och visst händer det att jag är ledsen för saker jag inte har också men samtidigt handlar det inte om vad man har utan vad man gör av vad man har!

Egentligen handlar det nog bara om att tro, tro och aldrig ge upp!




borde sova snart för imorgon är en stor dag, en dag där jag behöver gå upp tidigt, använda tiden till vettiga saker, se match och njuta av vad som än kommer i min väg.
sov gott och;
glöm inte bort att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0