må din väg

fått brev från mitt kära barn hope ifrån zambia, det är påväg med expressbud från borsökna in till stan där jag befinner mig. är spänd och tror att känslorna kommer svämma över när jag väl öppnar det. 
kärlek, sorg och saknad..

måste ju berätta om helgen i korthet :)
fredagsmys med gudrun,linda och johanna modin. jag och johanna hade även vore tratitionella parmiddag innan resten joinade ;D
lördag fick jag följa med mina gamla ungar till norrköping för att coacha, vinst med 74-31 riktigt bra match av tjejerna trots småmissar.
söndagen fick jag med mamma på afrodans efter att ha fixat i mitt rum hela dagen :D

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Gösta

Lars, jag är såld, du är bäst <3

2010-10-18 @ 19:14:03
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0