U remind me



Jag undrar vad du ser när du kollar dig själv i spegeln.. Ser du det jag ser i dig eller döljer du dig själv för mig?
Jag ser hur du kämpar, hur du vill&försöker, och hur du fnissar bara för att jag skriver PW (right?) släpp in mig för jag vill vara inne. Jag kanske inte finns tillgänglig som förut men du betyder fortfarande lika mycket om inte mer.. Jag tror att vi måste börja inse att livet förändras, livet kommer ta en ny form men det betyder inte att du kommer få mindre del eller försvinna. Det betyder bara att vi får göra det bästa så att våra nya verkligheter passar lika bra som någonsin. du är min pussy nu och jämt! Jag vet att du inte jätte gärna pratar om vad du känner och så men jag vet ändå eller hur ;) låt mig bara veta om något förändras annars vet jag och jag vet att jag älskar dig och det vet jag att du vet också <3
Livet är inte de dagar som gått utan de dagar vi minns.

PUSSS
         emmabooobielicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0