the final countdown

jag kan helt säkert och med handen på hjärtat erkänna min brister och säga att bowling inte är min grej ;D självförtrendet sjönk också kraftig med tanke på att dom på banan precis brevid vara proffs....
trodde att amelie skulle vara mer på min nivå men hon var lite av en förädare och gick in och fick massa strike!

desire har precis varit här och vi har nööördat (a) skräll?! men fy vad kul det är. ena stunden svär vi åt både de ena och det andra och nästa sekund tjuter vi av triumf. zumas revenge <3



skulle åkte med saris och karin till stan men det funkar inte riktigt med bilar och så, måste vänta på mammsi osv pga att jag ska träna sen, bodypump faktiskt och det var länge sen. körde endast det en hel termin förut så tröttnade då men nu kanske suget efter stången är tillbaka?!


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: amelie

Sorry :( ahhaha!

2010-10-13 @ 14:41:33
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0