the call




om jag är din sam kan du vara min sam tillbaka då?!
jag vill vara som sam, god rakt igenom och världens bästa vän.



annars så vaknade jag upp hos saris idag och vi tog oss en lång promenad och snackade om livet och allt vad det innebär. alltid lika kalas! mycket minnen passerade mitt innre under timme vi var ute och gick, valborg 2006 om ni minns?! ;) "balt,balt,baltazar" och egentligen viktigast och störst av allt, det var början på något stort. det var början på oss, på vår gemenskap. vissa har lämnat skeppet andra lever vid våran sida som sam lever vid frodos.
SPG du är min sam <3

vart även en sväng till vingåker men hittade inget så vart billigt och bra ;D kvällen spenderades till viss del med elin, felicia, adam och jacob. ni ger mig skratt och tokigheter, gillart :)  Nu är jag hos älskling och just nu finns det ingen annanstans jag hellre skulle vilja vara på, än just här i dina armar!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Saris

Du är min Sam också, fast jag vet inte vem Sam är men det verkar som om det låter som en bra merit iaf :D <3

2010-10-06 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0