someone new

det finns så mycket innuti var och en av oss! så mycket som gjort oss till den vi är just idag, just nu.
Vi har lätt för att dömma människor vi inte känner, vi kanske borde ta en djupare blick om vi nu ska tycka saker och ting om de vi möter.
Jag talar utifrån det jag vet att jag själv måste lära mig men jag tror att många av er känner igen er?
Att inse sina egna fel och brister men trots det göra sitt bästa tror jag gör att man kan uppskatta dom som är bättre.

att släppa in någon på djupet är svårt, läskigt men samtidigt alldeles underbart. man kan inte vinna om man inte sattsar men sattsar man inte kan man inte heller förlora. Frågan man måste ställa sig själv är då vad man är beredd att göra för att vinna och vad det värsta som kan hända är.. visste jag kan förlora men även förluster
lär en något och allt som lär oss gör oss starkare. Ångra bara det du aldrig gjort.



Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa- nalle puh


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Vi har allt att vinna älskling min<3

2010-10-04 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0