öppna din dörr

idag har varit en underbar dag! började med att gå på långpromenix med linda, hem sen åkte jag och linda till stan och träffade min kära beckaboooo. underbar återträff <3 efter ett tag fick vi sällskap av elin adam och jacob. drog sen vidare till elin och fick sällis av felicia också. Jag och linda åkte sen till stan för att träna med sussi och slutligen kyrkan.
 tack anna för världens gulligaste sms i dag <3


"min stjärnklara himmel är molnig" - togheter forever

det är så inte okej!! :(


PUSSS
         emmalicous

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3 jag klarar mig inte utan dig! <3

2010-10-14 @ 23:06:17
Postat av: Anonym

Det viktiga är att du vet att stjärnorna finns - bakom molnen!

2010-10-18 @ 09:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0